ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Práca s ľuďmi

 
 
 
Prednášajúci:
Katarína Pavlíková
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, top manažment, personálnych manažérov
Trvanie:
1 deň
Najbližšie termíny:
12.09. 2018, Košice
21.11. 2018, Nitra
Cena:
499,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Ako správne pracovať s ľuďmi a ako sa každé ráno tešiť do práce? Ak má firma skvelý produkt, výborných zákazníkov, dobrý firemný systém a rozumný manažment, mala by dobre prosperovať. Aj z takýchto firiem však odchádzajú schopní ľudia. Viete, že väčšina z nich mení svoju prácu nie kvôli platu, ale pre zlé medziľudské vzťahy, či osobné výhrady voči šéfovi? Najťažšia práca je práca s ľuďmi, hovorí sa bežne vo firmách. Ukážeme vám, že ak dobre rozumiete ľuďom a svetu práce, nemusí to byť vôbec pravda. Ak sa šéf naučí, ako sa správať k podriadeným nielen v bežných, ale hlavne krízových situáciách, bude sa všetkým omnoho lepšie pracovať.

 Práca s ľuďmi

Témy:

  • Ako riešiť bežné prešľapy zamestnancov?
  • Čo robiť s pracovníkom, ktorý opakovane mešká do práce?
  • Čo má šéf spraviť, ak zamestnanec neplní svoje úlohy na 100%?
  • Čo spraviť, ak pracovník odvráva alebo komentuje príkazy šéfa?
  • Čo urobiť, ak pracovník porušuje firemné smernice a pravidlá?
  • Ako urobiť etický pohovor so zamestnancom?
  • Ako sa správať pri závažných porušeniach firemných pravidiel?
  • Čo je to etika, čo je to morálka a aký je medzi nimi rozdiel?
  • Ako rozpoznať u zamestnanca, že sa dopustil prečinu voči firme a tají to?
  • Prečo zamestnanci nevysvetliteľne dávajú výpoveď?
  • Prečo sú ľudia prehnane kritickí voči šéfovi, kolegom alebo firme?
  • Ako opätovne obnoviť dobré medziľudské vzťahy vo firme?
  • Ako odhaliť tých, ktorí ohovárajú a skryto rozbíjajú kolektív?
  • Čo so zamestnancom, ktorému sa veci „sami“ kazia a má kolísavý pracovný výkon?

Výsledok seminára: Vyškolený účastník ktorý vie, ako riešiť menej i viac závažné etické situácie vo firme. Na základe získaných postupov vie ako navrátiť do produkcie zamestnanca, ktorý pochybil. Dokáže rozpoznať u zamestnanca, že sa dopustil prečinu voči firme a tají to. Získate odpovede na to, prečo ľudia záhadne odchádzajú, či prečo sú prehnane voči niekomu kritickí i ako napraviť medziľudské vzťahy vo firme.