ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ako rýchlejšie a jednoduchšie uzatvárať obchody

 
 
 
Prednášajúci:
Fritz Spohn
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, top manažment
Trvanie:
1 deň
Najbližšie termíny:
29.05.2021, online
Cena:
699,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Mali ste niekedy ako obchodník pocit, že je vaša práca drina? Pracovný týždeň väčšiny obchodných zástupcov vyzerá nejako takto: oslovia desať zákazníkov, s ôsmimi sa aj stretnú, šiesti im dovolia urobiť ponuku, štyria prejavia skutočný záujem a jeden či dvaja aj kúpia. Pre ľudí, ktorí predávajú v maloobchode alebo cez internet, je to podobné. Z veľkého množstva potenciálnych kupujúcich si ich produkt alebo službu kúpi iba isté percento. A to je ten „lepší“ týždeň! Sú aj obdobia, počas ktorých nekupuje nikto, obchodník posiela ponuku za ponukou a celý trh je akoby zakliaty. Nuž, aj keď v skutočnosti nemá obchod s osudom ani mágiou nič spoločné, dobrý obchodník je tak trochu kúzelníkom. Dokáže totiž na strane zákazníka prebudiť to najdôležitejšie: záujem a vieru v to, že práve jeho produkt je riešením na jeho problémy. Obchodník profesionál nepredáva, ale sprostredkuje zákazníkovi možnosť kúpiť. Nepoužíva nátlak, ale pokročilé metódy na to, aby dosiahol svoj cieľ. 

 Ako rýchlejšie a jednoduchšie uzatvárať obchody

Témy:

  • Predaj nie je o presviedčaní. Ako argumentovať bez toho, aby som so zákazníkom nemusel bojovať?
  • Ako vzbudiť a udržať silný záujem na strane zákazníka?
  • Na základe akých faktorov sa zákazník rozhoduje? Ako zistiť, čo je preňho dôležité?
  • Prezentačné zručnosti: ako zákazníka „neunudiť“ rozprávaním o produkte?
  • Ako sa s ľahkosťou vysporiadať s námietkami?
  • Ako zvýšiť percento úspešnosti predaja?
  • Ako už dopredu ošetriť celý obchodný rozhovor tak, aby námietky ani neprichádzali?
  • Ako priviesť zákazníka k tomu, aby sa rozhodol hneď?
  • Prečo sa s niektorými zákazníkmi pracuje ľahko, a s inými nie?
  • Ako odhaliť už na začiatku, či bude zákazník spoľahlivým partnerom?
  • Čo robiť, ak sa zákazník po čase odmlčí?
  • Ako znovu získať strateného zákazníka?
  • Čo robiť v prípade, že je konkurencia lacnejšia – alebo kvalitnejšia! – ako my?
  • Ako si správne zadávať svoje osobné kvóty a ciele v predaji?
  • Ako nikdy nestratiť chuť a radosť z práce obchodníka, napriek odmietnutiam?

FRITZ SPOHN je podnikateľ, business kouč a motivátor z mesta Luzern v strednom Švajčiarsku. Je špecialistom na vnútro firemnú motiváciu, zadávanie a dosahovanie cieľov, manažment predaja a marketingové stratégie. S vyše tridsiatimi rokmi skúseností s manažérskou a administratívnou technológiou L. Rona Hubbarda, pán Spohn a jeho firma pomohli vyše dvanásťtisíc manažérom z Nemecka, Rakúska, Švajčiarska a Spojených štátov.