ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ako urobiť a zaviesť dobré klobúky

 
 
 
Prednášajúci:
Marc De Turck
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, top manažment
Trvanie:
1 deň
Najbližšie termíny:
27.04.2021, online
Cena:
699,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Ako správne vyhodnotiť danú situáciu a aké kroky máte prijať na jej zlepšenie pri poklese alebo stagnácii výsledkov? Ako postupovať, keď chcete udržať stabilný nárast produkcie ľubovoľného pracovníka?

Naučíte sa, čo robiť od okamihu nástupu pracovníka až po dosiahnutie jeho maximálnych výkonov.
Naučíte sa ako správne napísať popis práce, smernicu a ako vytvoriť vlastnú technológiu svojej firmy.
Naučíte sa ako vytvoriť a udržať pevný systém, ktorý prinesie stabilitu, istotu, dobrú kontrolu a rast firmy.

Získate správne postupy pre šéfa, ako aj postupy pre radového pracovníka, aké konkrétne kroky je potrebné urobiť na to, aby ste daný stav zlepšili alebo udržali. Zavediete do firmy také mechanizmy, ktoré vám umožnia mať ju pod dostatočnou kontrolou na to, aby ste stále zdravo rástli a včas si všimli príznaky blížiacich sa problémov

 

 Ako urobiť a zaviesť dobré klobúky

Témy:

  • Čo robiť, keď začínate novú aktivitu vo firme?
  • Čo robiť v situácii, keď máte pocit, že firma stagnuje?
  • Ako sa správať, keď sa výkon firmy alebo jednotlivca dlhodobo nemení?
  • Ako poradiť človeku, ktorému sa pridlho nedarí?
  • Čo urobiť, ak sa vo firme opakujú tie isté problémy?
  • Viete presne určiť aký má byť výsledok práce každého postu vo firme?
  • Ako rýchlo a efektívne spísať postupy práce vo firme?
  • Prečo zaškoľovať a preškoľovať pracovníkov a nenechať ich, aby sa nejako zorientovali sami?
  • Aké materiály má nový zamestnanec preštudovať ako prvé a čo majú obsahovať?
  • Ako viete už počas zaškoľovania zistiť, či ste vybrali správneho človeka?
  • Prečo ľudia porušujú to, čo si preštudovali a podpísali?
  • Ako rýchlo rozpoznať pracovníka, ktorý sa na svojom novom poste určite neuchytí?
  • Čo je najčastejší dôvod, prečo niektorí pracovníci nedosahujú výsledky?
  • Podľa akých kritérií určíte, či je pracovník vhodný na daný post, alebo na povýšenie?
  • Prečo niektorí ľudia nepracujú podľa napísaných smerníc a postupov?
  • Ako sa správne delegujú povinnosti a právomoci?

Marc De Turck je medzinárodne uznávaný expert v oblasti práce s ľuďmi, medziľudských vzťahov, firemnej stratégie a komunikácie. Pracoval na vládnych projektoch a vo veľkých nadnárodných spoločnostiach. Spolupracoval s firmami Andersen Consulting Brussels, EUN, Coca-Cola, Euromarket, Overgaz, ING a mnohými ďalšími. Robil projekty v Číne, Belgicku, Francúzsku, USA, Rakúsku a Maďarsku. Hovorí po rusky, anglicky, francúzsky, nemecky, mandarínskou čínštinou a bulharsky.